Nieuwe functies in Powerall Connect
Een stap vooruit in digitalisering!
Over enkele weken verschijnt Powerall Connect 3.0. Deze versie krijgt behalve een nieuw uiterlijk ook een aantal nieuwe functies. In dit bericht willen we u met deze functies kennis laten maken.

OCI-koppeling
Eén van de plaatsen waar dubbel invoerwerk nog veel voorkomt, is tussen de webshop van de leverancier en de werkorder. Powerall Connect 3.0 biedt daar een oplossing voor. Vanuit de werkorder kunt u de webshop van de leverancier openen. Alle artikelen die u in de winkelwagen legt worden automatisch op de werkorder gezet. Daarbij worden uiteraard gelijk de onbekende artikelen aangemaakt en worden alle artikelen voorzien van de actuele prijs.

Betaallink
Verkoopfacturen kunnen vanaf Powerall Connect 3.0 worden voorzien van een Betaallink. Uw klanten kunnen doormiddel van het scannen van de QR-code óf door het klikken op de betaallink, direct uw factuur betalen via hun eigen vertrouwde betaalomgeving. In Powerall Connect 3.0 kunt u zich kosteloos aanmelden bij het MultiSafepay platform. Let wel op: Voor iedere betaling wordt er door MultiSafepay een bedrag in rekening gebracht als fee voor het gebruik van hun betaalplatform. Daar staat natuurlijk tegenover dat uw klanten de verkoopfacturen makkelijker kunnen betalen.

Digitale pakbon inlezen
Bij het ontvangen van goederen moet u twee dingen controleren. Ten eerste of de binnengekomen goederen overeenstemmen met de goederen die besteld zijn via de inkooporder. Als dat het geval is dan moet er ook nog gecontroleerd worden of de binnengekomen goederen overeenkomen met de aantallen die de leverancier op de pakbon aangeeft. Om deze laatste controle makkelijker te maken heeft Powerall Connect voor leverancier Kramp de mogelijkheid om de pakbon digitaal in te lezen. Zo hoeft de pakbon, die via de e-mail verzonden wordt, niet meer uitgeprint te worden. En is in het goederenontvangst scherm direct duidelijk welke artikelen niet matchen met de opgave van de leverancier.

Scan & herken
Inkoopfacturen worden automatisch herkend met Powerall Connect Scan en Herken. Vanuit uw mailprogramma of document scanner, kunt u inkoopfacturen mailen aan een speciaal aan u toegekend mailadres. Mocht u onderweg zijn en bonnetjes betalen, dan kunt u deze bonnetjes met uw telefoon fotograferen en mailen aan de Bever Scan en Herken functie. Binnen 8 seconden wordt de inkoopfactuur of het bonnetje herkend en kan deze worden opgehaald in het programma e-factuur inkomend. Met deze functie bespaart u uzelf dubbel werk. De gegevens van de inkoopfactuur hoeven niet meer overgetypt te worden.
Voor het instellen van bovenstaande functies kunt u gebruik maken van de help functie (F1-toets) in Powerall Connect.

