William Huibers – 21 november 2025

Veel bedrijven kennen Bever Automatisering als betrouwbare partner voor hun bedrijfsautomatisering, zoals Powerall, hardware en ICT. Maar wat nog lang niet iedereen weet, is dat je bij Bever óók terecht kunt voor zakelijke telefonie, internet en mobiele abonnementen. En dat maakt je ICT-omgeving niet alleen overzichtelijker, maar ook een stuk efficiënter.
Omdat hierover online nog weinig informatie te vinden is, leg ik in deze blog uit waarom steeds meer bedrijven kiezen voor alles-in-één ICT én telefonie bij Bever, en waarom jij hier blij van wordt.

Waarom je zakelijke telefonie, internet en mobiele abonnementen onderbrengen bij Bever zo slim is
Veel organisaties regelen hun ICT al via Bever. Het is daarom een kleine stap om ook telefonie, internet en mobiele aansluitingen bij dezelfde partij onder te brengen. Sinds 2018 levert Bever Internet-, telefonie- en mobiele diensten als onderdeel van onze dienstverlening: Bever Connect.
De voordelen zijn groot:
1. Eén aanspreekpunt voor al je ICT en telefonie
Een provider, een leverancier. Alles loopt via Bever: snel, duidelijk, betrokken en persoonlijk.
2. Telefonie afgestemd op jouw wensen
Met Bever Connect gebruik je eenvoudig klik-en-bel-functionaliteit vanuit Powerall. Jij bepaalt hoe je telefonie is ingericht: wel of geen keuzemenu, eerst naar de receptie of direct naar alle medewerkers, of een storingsdienst die automatisch schakelt volgens jouw eigen tijdschema.
Werk je in Powerall aan een werkorder en wil je meteen de klant bellen? Druk op F6, klik op het bel-icoontje achter het telefoonnummer en de klant wordt direct gebeld. Zo simpel werkt Bever Connect.
3. Snellere service bij storingen of wijzigingen
Wij kennen je werkprocessen en je branche heel goed. We begrijpen hoe jouw centrale in gericht moet worden, wij begrijpen wat je nodig hebt. Daardoor kunnen we direct schakelen bij storingen of wanneer een toestel, simkaart of internetverbinding moet worden aangepast.
4. Bundels en aansluitingen die écht passen
Oplossingen die aansluiten op je bedrijf. We kijken naar je dataverbruik en specifieke behoeften van je bedrijf.
5. Bever Connect is branche-specifiek
Bever Connect is branche-specifiek. Omdat deze oplossingen worden toegepast in de branche begrijpt Bever de werkwijze en dat is een groot voordeel voor jou als gebruiker van Powerall én Bever Connect.

“Had ik dit maar eerder geweten” – zo reageren veel van onze klanten
De klanten die hun telefonie, internet en mobiele abonnementen al via Bever laten lopen, zeggen vaak:
“Voorheen hadden we dat allemaal los: telefonie bij een extern bedrijf en de ICT bij een bekende van ons. Nu is alles bij Bever ondergebracht. Eén aanspreekpunt, korte lijnen, en als er iets is, bel ik gewoon de helpdesk.” – Cindy van Summeren, W.v.S, Horssen
Ze ervaren rust, overzicht en vooral minder gedoe. Wij regelen alles: van overstap tot beheer, zodat jij je kunt focussen op je werk.

De verborgen winst: alles-in-één ICT én telecom bij één leverancier
Steeds meer bedrijven zoeken naar een alles-in-één oplossing. Het scheelt tijd, frustratie en kosten.
Door telefonie, internet en mobiele abonnementen te koppelen aan je bestaande ICT:
- heb je minder administratieve lasten,
- werken systemen beter samen,
- en krijg je ondersteuning van een team dat je processen al kent.
Dat maakt je bedrijf efficiënter én toekomstbestendig.
Wil je weten hoe dit werkt voor jouw bedrijf?
Zoek je meer informatie over zakelijke telefonie, internet en mobiele abonnementen bij Bever Automatisering? Wil je weten hoe eenvoudig overstappen is? Bel gerust naar mijn directe nummer: 085 822 3390.
Met vriendelijke groet,
William Huibers
Ga terug naar het overzicht