Powerall Online klant Vrijdag Kottertechniek aan het woord: Powerall Online bracht wat ik zocht: “RUST!”
Wat begon met kotteren, breidde zich al snel uit naar een breder dienstenaanbod, waaronder reparaties, hydrauliek, mobiele slangenservice en verkoop. “Bij kotteren slijten scharnierpunten vaak aan één kant. Wij reviseren dat, zodat alles weer strak aansluit en de originele pen gebruikt kan worden,” legt Sander uit.
Elke werkdag bij Vrijdag Kottertechniek is anders. “Op vrijdag is ’t altijd druk, met veel ad-hoc reparaties en klanten die snel even langskomen voor een kapotte slang of kleine reparatie. We bieden ook een mobiele slangenservice, wat het werk extra dynamisch maakt,” zegt hij. Als utility dealer van Komatsu bouwmachines in een groot gedeelte van Gelderland, speelt Vrijdag Kottertechniek een sleutelrol in de regio.
“Ik wilde iets waarmee ik makkelijk digitale werkbonnen kan maken en waarmee ik zeker niet terug in de tijd ga.” – Sander Vrijdag
De stap naar Powerall Online
Met de groei van het bedrijf ontstond de behoefte aan een betere administratie. “Ik wilde iets waarmee ik makkelijk digitale werkbonnen kan maken en waarmee ik zeker niet terug in de tijd ga,” vertelt Sander. Na positieve ervaringen van klanten die gebruikmaken van Powerall, besloot hij Powerall Online te proberen. “Toen Johan, verkoopadviseur van Bever Automatisering me uitleg gaf over Powerall Online, wist ik dat dit de oplossing was die ik zocht. Artikelen scannen en alles komt automatisch op de werkbon. Ideaal. Bespaart zoveel tijd,” zegt Sander. Saskia Leendertse, software consultant, kwam Powerall Online implementeren. “Dat is mij heel goed bevallen, aldus Sander, Saskia denkt echt met je mee en komt met slimme oplossingen die voor ons prima werken.”
Waar hij voorheen alles met de hand op A4’tjes schreef, is dit proces nu digitaal. “Nu scannen we alles, komt het automatisch op de werkbon en hoef ik alleen nog te controleren,” zegt hij. Dit bespaart niet alleen tijd, maar zorgt ook voor een veel efficiënter proces. Powerall Online biedt Sander meer grip op de urenregistratie en facturatie. “Monteurs werken 8 uur en willen ook voor 8 uur betaald worden. Nu kan ik veel beter checken of alles klopt,” legt hij uit. Daarnaast merkt Sander dat zijn monteurs nu veel beter noteren. “Met de Powerall app bij de hand, houden ze alles direct goed bij,” zegt hij. Dit zorgt voor een snellere uitvoering van het werk, wat de klanttevredenheid verhoogt.
Voor Sander is Powerall Online een waardevolle aanvulling op zijn bedrijf. Het geeft hem niet alleen meer grip en efficiëntie, maar vermindert de administratieve druk en zorgt voor de rust die hij nodig heeft. Het maakt Vrijdag Kottertechniek klaar voor de toekomst en stelt Sander in staat zijn klanten snel en goed te blijven bedienen.