Support automatisering

Bever Automatisering

Bever support

Een centraal aanspreekpunt voor al jouw vragen: één telefoonnummer, één e-mailadres, één helpdesk met twee teams voor vragen over Powerall, apps, barcodering, ICT, internet, mobiel en telefonie. Loop je tijdens het werken met onze software tegen vragen of problemen aan of krijgt je onverwacht een foutmelding? Neem dan contact op met onze collega’s van de helpdesk. Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur via 0488-482747.

Start remote hulp
×
Bellen met de helpdesk

Telefonische support

Bellen met de helpdesk

De telefonische helpdesk is dagelijks bereikbaar. Deze helpdesk is bemand door medewerkers met een zeer ruime kennis en ervaring over de mogelijkheden van onze Powerall software. Veel vragen of problemen kunnen direct opgelost worden.

Klik hier om te bellen

remote support hulp op afstand

Remote support

Hulp op afstand

Met hulp op afstand kan een medewerker van Bever verbinding maken met jouw computer om je beter te kunnen helpen. Onze medewerker geeft je telefonisch een sessiecode om de meekijkverbinding tot stand te brengen.

Start remote support

hier-gaan-we-voor

Help functie

Raadpleeg de help functie

Raadpleeg alle documentatie en artikelen over het gebruik van Powerall in de Powerall help (F1) en vind zelf een antwoord op jouw vraag. Ook veel gestelde vragen (FAQ) worden hier beantwoord.

Veelgestelde vragen

Bever support in het kort

Bever in het kort

Bever support

  • Maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur
  • Gratis voor klanten met een Powerall onderhoudscontract
  • Telefonische ondersteuning 0488-482747
  • Per mail bereikbaar via helpdesk@beversoftware.nl

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Wat is remote support bij Bever?

Met remote support kan een medewerker op afstand meekijken via je computer om sneller te helpen. Je ontvangt telefonisch een sessiecode om de verbinding te starten.

Wanneer is de helpdesk van Bever Automatisering bereikbaar?

De helpdesk is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.

Hoe neem ik contact op met de supportafdeling?

Je bereikt de helpdesk telefonisch via 0488-482747 of per e-mail via helpdesk@beversoftware.nl.

Is support inbegrepen bij mijn Powerall-onderhoudscontract?

Ja, support is gratis voor klanten met een Powerall-onderhoudscontract.

Overtuigd van Bever support?

Ben je overtuigd en wil je meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.

Neem contact op

Klantervaringen

Review sterren

Na één jaar Powerall Connect hadden we alle kosten terugverdiend. We hebben nu alles bij Bever ondergebracht: software en ICT één aanspreekpunt: een stap die veel rust geeft.

Cindy van Summeren, W.v.S hydrauliek en verhuur, Horssen – sept 2025

Review sterren

Sinds we Powerall Online hebben scannen we nu alles, het komt automatisch op de werkbon. Ik hoef alleen nog maar te controleren.

Sander Vrijdag, Vrijdag Kottertechniek Vragender – mei 2025

Review sterren

Dankzij Bever zijn we volledig overgestapt op digitale processen. Werkplaatsregistratie verloopt nu via een app, inkoopfacturen worden volledig digitaal verwerkt en bedrijfsrapportages kunnen we maken via Power BI.

Wijnand Voets, Voets – aug 2025

Review sterren

Wat ik, als administrateur, echt fijn vind aan Powerall Online? De bankkoppeling, de automatische instellingen, één keer instellen en het loopt gewoon en het duidelijke overzicht.

Carola Westerveld, Westerveld Tuinmachines – mei 2025

Ruim 30 jaar ervaring

Kennis van uw branche

Ervaren consultants

Persoonlijk contact