Bever Automatisering
Een centraal aanspreekpunt voor al jouw vragen: één telefoonnummer, één e-mailadres, één helpdesk met twee teams voor vragen over Powerall, apps, barcodering, ICT, internet, mobiel en telefonie. Loop je tijdens het werken met onze software tegen vragen of problemen aan of krijgt je onverwacht een foutmelding? Neem dan contact op met onze collega’s van de helpdesk. Onze supportafdeling is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 uur tot 17:00 uur via 0488-482747.
Start remote hulp
De telefonische helpdesk is dagelijks bereikbaar. Deze helpdesk is bemand door medewerkers met een zeer ruime kennis en ervaring over de mogelijkheden van onze Powerall software. Veel vragen of problemen kunnen direct opgelost worden.
Met hulp op afstand kan een medewerker van Bever verbinding maken met jouw computer om je beter te kunnen helpen. Onze medewerker geeft je telefonisch een sessiecode om de meekijkverbinding tot stand te brengen.
Raadpleeg alle documentatie en artikelen over het gebruik van Powerall in de Powerall help (F1) en vind zelf een antwoord op jouw vraag. Ook veel gestelde vragen (FAQ) worden hier beantwoord.
Wat is remote support bij Bever?
Met remote support kan een medewerker op afstand meekijken via je computer om sneller te helpen. Je ontvangt telefonisch een sessiecode om de verbinding te starten.
Wanneer is de helpdesk van Bever Automatisering bereikbaar?
De helpdesk is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur.
Hoe neem ik contact op met de supportafdeling?
Je bereikt de helpdesk telefonisch via 0488-482747 of per e-mail via helpdesk@beversoftware.nl.
Is support inbegrepen bij mijn Powerall-onderhoudscontract?
Ben je overtuigd en wil je meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Na één jaar Powerall Connect hadden we alle kosten terugverdiend. We hebben nu alles bij Bever ondergebracht: software en ICT één aanspreekpunt: een stap die veel rust geeft.
Cindy van Summeren, W.v.S hydrauliek en verhuur, Horssen – sept 2025
Sinds we Powerall Online hebben scannen we nu alles, het komt automatisch op de werkbon. Ik hoef alleen nog maar te controleren.
Sander Vrijdag, Vrijdag Kottertechniek Vragender – mei 2025
Dankzij Bever zijn we volledig overgestapt op digitale processen. Werkplaatsregistratie verloopt nu via een app, inkoopfacturen worden volledig digitaal verwerkt en bedrijfsrapportages kunnen we maken via Power BI.
Wijnand Voets, Voets – aug 2025
Wat ik, als administrateur, echt fijn vind aan Powerall Online? De bankkoppeling, de automatische instellingen, één keer instellen en het loopt gewoon en het duidelijke overzicht.
Carola Westerveld, Westerveld Tuinmachines – mei 2025
Ruim 30 jaar ervaring
Kennis van uw branche
Ervaren consultants
Persoonlijk contact